
Kundeportal
Enkel tilgang til alt du trenger
Med digitale løsninger fra Norsk Gjenvinning kan du enkelt se ditt kundeforhold, bestille tjenester og produkter. I tillegg har du enkel tilgang til din avfallsstatistikk og rapportering.

Oversikt og kontroll
På Min side har du god oversikt over dine aktive tjenester. Her kan du enkelt bestille nytt utstyr eller tømming av avfall.
Du får også full oversikt over ordrehistorikk og fakturaer. I tillegg kan du enkelt invitere andre ansatte i din bedrift inn til kundeportalen.
Så enkelt bestiller du tømming
Uavhengig om du skal bestille en eller flere tømminger gjør du dette enkelt på samme sted

Oversiktlig avfallsstatistikk
Verktøyet gir deg innsikten du trenger på alle nivåer i din organisasjon, fra detaljene til helheten for avfallsstatistikk og rapportering.
Alt du trenger - uansett hvor du er
Løsningen er like brukervennlig på mobil som på PC. Du kan derfor bestille fra der du er uten å måtte åpne PC-en. Dette fungerer på alle mobiler.
Legg til løsningen som snarvei på hjemskjermen.

Mer enn bare containerutleie
I tillegg til containere og beholdere tilbyr vi også en rekke produkter for enklere avfallshåndtering i din bedrift eller til ditt hjem. Her kan du kjøpe alt fra SmartSekk, mindre avfallsbeholdere, til sekker og poser.

Fortsatt usikker?
Vi svarer gjerne på dine spørsmål og hjelper deg å komme i gang. Vi har rådgivere og fagspesialister som hjelper deg