Gå til hovedinnhold
Skjermdump av Norsk Gjenvinning sin kundeportal som viser hvordan løsning ser ut når man er logget inn

Kundeportal

Enkel tilgang til alt du trenger

Med digitale løsninger fra Norsk Gjenvinning kan du enkelt se ditt kundeforhold, bestille tjenester og produkter. I tillegg har du enkel tilgang til din avfallsstatistikk og rapportering.

Oversikt og kontroll

På Min side har du god oversikt over dine aktive tjenester. Her kan du enkelt bestille nytt utstyr eller tømming av avfall.
Du får også full oversikt over ordrehistorikk og fakturaer. I tillegg kan du enkelt invitere andre ansatte i din bedrift inn til kundeportalen.

Så enkelt bestiller du tømming

Uavhengig om du skal bestille en eller flere tømminger gjør du dette enkelt på samme sted

Skjermbilde som viser avfallsstatistikk som grafer og tabeller når man er logget inn

Oversiktlig avfallsstatistikk

Verktøyet gir deg innsikten du trenger på alle nivåer i din organisasjon, fra detaljene til helheten for avfallsstatistikk og rapportering.

Skjermdump som viser Norsk Gjenvinning kundeportal på mobil

Alt du trenger - uansett hvor du er

Løsningen er like brukervennlig på mobil som på PC. Du kan derfor bestille fra der du er uten å måtte åpne PC-en. Dette fungerer på alle mobiler.
Legg til løsningen som snarvei på hjemskjermen.

Mer enn bare containerutleie

I tillegg til containere og beholdere tilbyr vi også en rekke produkter for enklere avfallshåndtering i din bedrift eller til ditt hjem. Her kan du kjøpe alt fra SmartSekk, mindre avfallsbeholdere, til sekker og poser.

Mann på kontor foran PC. Foto.

Fortsatt usikker?

Vi svarer gjerne på dine spørsmål og hjelper deg å komme i gang. Vi har rådgivere og fagspesialister som hjelper deg